ارسال ایمیل از طریق اپلیکیشن Mail اپل بسیار آسان و سریع است؛ اما ممکن است تا در برخی موارد به چیزی بیش از یک متن ساده در پیام های الکترونیکی خودتان نیاز داشته باشید. به عنوان مثال ممکن است تا بخواهید که پیام ایمیل شما تأثیرگذارتر باشد و به نوعی اعتبار خود را با آن به نمایش بگذارید! در این حالت می توانید یک امضای HTML به پیام ایمیل خود اضافه کنید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا از محتوای داینامیک HTML در امضای خود بهره برده و ایمیل هایی معتبرتر و جذاب تر ارسال کنید. اما شما می توانید یک امضای کلی در گوشی های موبایل آیفون و آیپد خود تعریف کرده و به آن در تمام اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشید.

چگونه در آیفون و آیپد امضای HTML ایجاد کنیم؟

چگونه در آیفون و آیپد امضای HTML ایجاد کنیم؟

اگر چه اپلیکیشن Mail بر روی iOS توانایی نمایش پیام های ایمیل HTML را دارد، اما شما نمی توانید به جز ویژگی هایی مانند متن های بولد، ایتالیک یا دارای آندرلاین در پیام های متنی خود استفاده کنید. در این مقاله روشی را به شما آموزش می دهیم که با آن می توانید امضاهای حرفه ای HTML را در آیفون و آیپد ایجاد کنید و از آن در هر اپلیکیشنی که در آنها از متن استفاده می شود، بهره ببرید. اما آسان ترین روش برای دستیابی به امضاهای HTML از طریق اپلیکیشن Mail است و این ویژگی بیشتر برای ارسال ایمیل مورد استفاده قرار می گیرد. پس با طی کردن مراحل زیر، ایمیل های ارسالی شما فقط حاوی متن های ساده نخواهد بود. البته میزان تأثیرگذاری امضا در ایمیل تا حد بسیار زیادی به خلاقیت شما در طراحی آن بستگی دارد! پس بهتر است تا به طراحی امضای خود نیز دقت داشته باشید! برای این منظور مراحل زیر را انجام دهید:

1- ابتدا یک ایمیل حاوی امضای HTML به خودتان ارسال کنید.

چگونه در آیفون و آیپد امضای HTML ایجاد کنیم؟

2- اپلیکیشن Mail را بر روی آیفون یا آیپد خود باز کنید.

3- ایمیلی را که برای خودتان ارسال کرده بودید، باز کنید.

4- امضای موجود در ایمیل را سلکت کرده و آن را کپی نمایید.

چگونه در آیفون و آیپد امضای HTML ایجاد کنیم؟

5- به هوم اسکرین دستگاه خود بروید و اپلیکیشن Settings را باز کنید.

6- گزینه Mail را انتخاب کنید.

7- بر روی Signature ضربه بزنید.

8- باکس مربوط به امضا را انتخاب کنید و متن نوشته شده در آن را پاک کنید.

9- بر روی Paste ضربه بزنید تا امضای جدید به کادر اضافه شود.

چگونه در آیفون و آیپد امضای HTML ایجاد کنیم؟

اکنون امضای HTML مورد نظر شما در تمامی ایمیل هایی که از طریق اپلیکیشن Mail به ارسال آنها بپردازید، درج خواهد شد و نیازی به درج دستی آن وجود ندارد. همچنین شما می توانید به سادگی این امضا را با طی کردن همین مراحل ویرایش کرده و محتوای جذاب تری به آن اضافه کنید. توجه داشته باشید که آموزش بالا برای سیستم عامل های iOS 15 و iPadOS 15 کاربرد دارد و پیش از انجام دادن مراحل آن بهتر است تا از به روز بودن سیستم عامل آیفون یا آیپد خود مطمئن شوید.

منبع: imore